rustning.se Forum Index Design och konstruktion
utbyte av sexuella tjänster? | Registrera dig för att göra inlägg i forumet |
| | Nyast först | Föregående ämne | Nästa ämne | Till slutet |
| Postad av | Tråd |
|---|---|
| Xtracted | Datum: 2009/11/7 20:20 |
Webmaster ![]() ![]() Blev medlem: 2004/3/30 Från: Östersund/Sverige Antal inlägg: 813 |
Re: utbyte av sexuella tjänster? Hur går det på den här fronten? Vill fortfarande ha en full uppsättning med skålar samt fästplatta med insexbultsfästning..
|
| artifes | Datum: 2009/11/20 18:14 |
Frekvent besökare ![]() ![]() Blev medlem: 2005/9/12 Från: hudiksvall Antal inlägg: 69 |
Re: utbyte av sexuella tjänster? den här fronten ska styras upp ordentligt är tanken, men företaget som jag jobbar åt gick i konkurs och nu har jag en månads provanställning i väntan på att det ska lösa sig ekonomiskt. men jag ska så fort som möjligt köra fram en omgång åt dig Xtracted. hammaren till fjäder hammaren är klar för leverans och ska skickas så fort tummen där bak losnar.
|
| Xtracted | Datum: 2009/11/20 20:15 |
Webmaster ![]() ![]() Blev medlem: 2004/3/30 Från: Östersund/Sverige Antal inlägg: 813 |
Re: utbyte av sexuella tjänster? Ajdå, surt.. jaja, jag har ingen brådska att få mina saker, har inget behov av dom innan husbygget är klart men jag vill bara inte tappa chansen att få grejjerna.. Stressa inte..
|
| artifes | Datum: 2009/11/20 20:49 |
Frekvent besökare ![]() ![]() Blev medlem: 2005/9/12 Från: hudiksvall Antal inlägg: 69 |
Re: utbyte av sexuella tjänster? jag hoppas ju helt klart på en fortsättning men om det skiter sig så har jag ju fortfarande kontakter så jag ska nog fixa fram grejorna. men som sagt jag ska försöka lösa det när allt har lugnat ner sig.
|
| « 1 ... 4 5 6 (7) | |
| | Nyast först | Föregående ämne | Nästa ämne | Till början |
| Registrera dig för att göra inlägg i forumet | |