rustning.se Forum Index Vapen
Vapen | Registrera dig för att göra inlägg i forumet |
| Trådvisning | Nyast först | Föregående ämne | Nästa ämne | Till slutet |
| Postad av | Tråd |
|---|---|
| Rustaren | Datum: 2009/4/13 17:20 |
Ny besökare ![]() ![]() Blev medlem: 2009/4/2 Från: Antal inlägg: 8 |
Re: Vapen Det finns alltså inte någon i Malmö?
|
| Ralph | Datum: 2009/4/14 7:51 |
Varför bekymra sig om att logga ut ens? ![]() ![]() Blev medlem: 2004/9/3 Från: Skåne Antal inlägg: 367 |
Re: Vapen Om jag förstår dig rätt vill du ha medeltida vapen och rustningar i 1200-tals stil i en billig butik i Mälmö. Det är inte särskillt mycket efterfråga efter sådant, så det gäller att kompromissa. Du kan kolla på http://www.buttericks.se/ vad de har i butiken i Malmö. Ganska schyssta priser, mindre bra kvalite, men man kan inte få allt.
Annars om du kan tänka dig en beställning och inte har bråttom kan vi snacka om möjligheterna, jag finns 5 mil utanför Malmö och har verkstad men ingen butik. Jag kan även fixa halvfabrikat. |
| NyppoN | Datum: 2009/4/14 11:47 |
Hänger här ofta ![]() ![]() Blev medlem: 2007/1/27 Från: skåne/hörby komun Antal inlägg: 101 |
Re: Vapen www.spqr.se har vapen med mera och han finns i malmö, men om du vill köpa i "butik" så kan man maila/Ringa honom och mötas någonstans i malmö, då han inte har någon riktig butik.
Mvh Anders |
| Rustaren | Datum: 2009/4/15 6:45 |
Ny besökare ![]() ![]() Blev medlem: 2009/4/2 Från: Antal inlägg: 8 |
Re: Vapen OK, tack!
Mer förslag? |
| Stefan | Datum: 2009/4/27 11:35 |
Hänger här ofta ![]() ![]() Blev medlem: 2005/2/24 Från: i Garphyttan Antal inlägg: 135 |
Re: Vapen Du har fortfarande inte specificerat hur mycket du är beredd att lägga ut för vapen och rustningar till din film. Vi kan inte hjälpa dig om du inte ger oss nån info att utgå ifrån.
|
| « 1 (2) | |
| Trådvisning | Nyast först | Föregående ämne | Nästa ämne | Till början |
| Registrera dig för att göra inlägg i forumet | |