rustning.se Forum Index Köprecensioner
Hmmm | Registrera dig för att göra inlägg i forumet |
| Trådvisning | Nyast först | Föregående ämne | Nästa ämne | Till slutet |
| Postad av | Tråd |
|---|---|
| Spinoza | Datum: 2008/8/12 0:08 |
Ny besökare ![]() ![]() Blev medlem: 2008/8/7 Från: Mellan 1250 och 1350 Antal inlägg: 14 |
Hmmm Beställde 2 st böcker av Nidingbane, nästan en (1) månad senare fick jag en förfrågan via mejl om jag fortfarande var intresserad av att köpa böckerna. Ca en vecka senare fick jag ett mejl om att jag skulle gå ner till banken, sätta in pengar på hans konto och efter det skulle han skicka varorna. Gjorde en beställning hos SPQR, snabbt, enkelt och Niclas som håller i det är hur hjälpsam och vänlig som helst, kan starkt rekomendera honom och hans grejor.
|
| Ambrogio | Datum: 2008/8/12 0:42 |
Moderator ![]() ![]() Blev medlem: 2004/4/2 Från: Örebro Antal inlägg: 815 |
Re: Hmmm Kan ju vara knepigt med lagerhållning när det är en liten firma som nidingbane.. Vad var det för böcker?
|
| Spinoza | Datum: 2008/8/12 1:22 |
Ny besökare ![]() ![]() Blev medlem: 2008/8/7 Från: Mellan 1250 och 1350 Antal inlägg: 14 |
Re: Hmmm MEDIEVAL MILITARY COSTUME och Techniques of Medieval Armour Reproduction.
Jo, jag förstår att det där kan vara knepigt, men nästan en månad innan så mycket som en bekräftelse. Att inte heller ta emot betalning via postförskott otan att man först ska masa sig ner på banken för att betala och sedan hämta ut prylarna på posten känns inte särskilt proffsigt. SPQR är inte heller särskilt stort vad jag förstår men han klarar det gallant. |
| Ambrogio | Datum: 2008/8/12 1:58 |
Moderator ![]() ![]() Blev medlem: 2004/4/2 Från: Örebro Antal inlägg: 815 |
Re: Hmmm Nä man ska inte behöva vänta en månad..
Pf-grejen kan jag förstå om det innebär att det blir billigare frakt för din del, men inte annars.. Tror posten lägger på runt 70:- för att man skickar pf, gör det så sällan, brukar skicka med en faktura eller så har folk redan betalat i förskott.. Fast du masar dig väl inte till banken i dessa internettider?! ![]() |
| Spinoza | Datum: 2008/8/12 2:46 |
Re: Hmmm Du kan tro att jag masar mig till banken Skaffade bredband först för två månader sedan =)
|
| Trådvisning | Nyast först | Föregående ämne | Nästa ämne | Till början |
| Registrera dig för att göra inlägg i forumet | |